شرکت تشریفات همایش در تهران

نحوه برگزاری تشریفات همایش، سمینار، کنفرانس، کنگره، جشنواره

به هنگام برگزاری و اجرای برنامه‌های یک همایش، سمینار، کنفرانس، جشنواره، کنگره موارد و فاکتورهای بسیاری باید درنظرگرفته شود که به جذابیت مراسم کمک کند منجمله: ساعت و زمان بندی برنامه های مراسم، توجه به همراهی مدعوین برای قرارگرفتن در محل مناسب، مجری مجرب و خوش کلام و خوش رفتار جهت سخنرانی، تهویه هوای مناسب، لیست مدعوین مطابق با اعلام کارفرما، مجرب و ماهربودن کادر برگزارکننده و پذیرایی از مدعوین.

بنابراین اگر قرار است مراسمی برگزار کنید که به پک پذیرایی و خدمات تشریفات برای برگزاری همایش، سمینار، کنفرانس، جشنواره، کنگره احتیاج پیدا خواهیدکرد.

در خاطر داشته باشید بی شک، هیچ مراسم یا گردهمایی بدون پک پذیرایی همایش ، از نظر عموم و خاص، رسمی و مؤدبانه نخواهد بود؛ زیرا احترام به مدعوین، ایجاب می‌کند با خدمات پذیرایی حتی خیلی مختصر و مفید از حضور آن‌ها قدردانی و نظر آنان جلب شود. در گذشته به صورت سلف سرویس یا گرداندن دیس های پذیرایی بین میهمانان مراسم به سرانجام می رسید ولیکن امروزه اجرای پذیرایی تشریفات تمام گردهمایی ها توسط شرکتهای تشریفاتی اجرا می شود.


برگزاری تشریفات و خدمات پذیرایی سمینار و کنفرانس

ابتدای کار بایستی تعداد مدعوین، نوع بسته بندی، نوع پذیرایی توسط کارفرما به مجری اعلام شود تا بدون هیچ نگرانی قبل از مراسم به شکل منظم و یکسان تهیه و چیده شود. نحوه خدمات، تشریفات و پذیرایی مطابق با بودجه، سلیقه و مقرون به صرفه بودن  برای کارفرما خواهد بود و از ریخت و پاش های اضافی جلوگیری می کند.

تشریفات کلیه مراسمات و گردهمایی های رسمی و غیررسمی خود را به کارشناسان متخصص تیم حرفه ای تشریفات دلیشه بسپارید و آسوده خاطر باشید و رضایت مدعوین خود را جلب کنید.
نحوه رزرو خدمات برگزاری تشریفات همایش، سمینار، کنفرانس، جشنواره، کنگره

برگزار کننده عزیز!!!

لطفا جهت رزرو برگزاری تشریفات همایش ها، سمینار، جشنواره، کنگره و کنفرانس های خود می توانید مستقیم بی واسطه و مطابق بودجه و سلیقه خود،  با کارشناسان تشریفات دلیشه (09940864428) تماس بگیرید تا جهت برپایی گردهمایی های رسمی و بزرگ و جهت تهیه پک های اقتصادی و پذیرایی و خدمات تشریفات، به شما یاری رسانند.